måndag 19 maj 2014

Text!!

Det djäklas men det funkar ju  nåt sätt idag iaf.

Berith har jobbat, träningen gick segt idag, men avslutades med ett pass på stranden. Alla fick gå på strandpromenaden.

Vi har ätit middag o sitter o äter jordgubbar tillsammans på balkongen!!

Själv har jag haft en hyrcyklel o tokcyklat  hit o dit på stranden , tog en cappucino oxå.
Jag vadade i vågorna ett tag oxå, det var riktigt skönt o mycket sten förstås. Hur fasiken ska jag få hem ett lass??
Simmade i poolen en stund sen innan middag.

Puertos Banos på bilderna, cyklade längst ut mot hamninloppet.
Bilderna tog jag med paddan, det kanske funkar ett tag med den nu då.

Jag vågar inte redigera inlägget för det har hänt att allt försvunnit när jag gjort det.

O nu har vi lockat in en gubbe på rummet för att få hjälp med TV, vi får inte in den svenska kanalen.

Inte han heller, han ska återkomma.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar