torsdag 15 maj 2014

En solig dag trots att jag var ledig!

Det ligger tio bilder i mobilen o väntar på wi-fi, men det är för dåligt för att få över dom, tjatigt...jaa!

Berith har jobbat, det har varit samma fart idag där i lokalen.
Vi avslutade dagen i solen på balkongen!

Själv har jag varit på kvartersbutikerna, simmat, solat en stund!
Efter siestan gick jag in till Marbella o köpte mej ett par shorts på HM!!
O naturligtvis en liten souvenir, en väska så klart!
Bokat en cykel till på måndag har jag oxå gjort.

Jag kanske ska sätta mej i receptionen på nån flott hotell o se om det funkar med deras wi-fi
Det kan vara en ide!

Men ge inte upp det kan tänkas komma några bilder nån dag.....

1 kommentar:

  1. Det är ju bra att du stödjer svenska företag :-) Lycka till med WIFI jagandet!

    SvaraRadera