onsdag 14 maj 2014

Onsdag, bassängdag!!

Jag får ge upp bildinläggning, det vill inte funka alls.
Får dom till Icloud, men sen får jag inte fram några. Tyvärr, tråkigt men sant!!

Vackert väder idag så lediga Berith har blivit ganska röd!!

Vi andra har tränat som vanligt på förmiddagen! Efter lunch blev det bassängen för alla i två timmar.
Det var väldigt uppskattat o mycket givande!! Kroppen blir ju tyngdlös o allt känns säkert helt annorlunda då. Jag var på bassängkanten jag. Men jag skulle inte dra mej för att vara med om jag måste. Ingen anhörig var i för övrigt.

Varje sjukgymnast har två som dom går in för hela tiden, våran har fått en extra på em, så då får Berith o jag arbeta lite intensivare. Bara roligt, vi lär oss massor! Jag har lovat fara hem o höja alla rullatorer jag ser med 10 cm!!

Vädret är varannandag som det verkar, så imorgon är jag ledig, då blir det mulet o lika bra är det så slipper jag bränna upp mej? Jag ska hyra en cykel på måndag ev o cykla åt nåt håll efter stranden! Vi får väl se!!

Nu har vi gjort kväll, men jag har nattskiftet oxå, sista koll 0400 ev.

Internet, wiFi är rena skämtet här. Man får vara glad om man får vara inne en kvart. Det funkar bättre i matsalen ska sätta mej där o kolla bank o räkningar i morgon. Alla klagar så det är inte synd om bara mej!!

Nog för idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar