torsdag 12 juli 2012

Jag har byggt en dusch....

 Igår när jag kom hem förtärde jag denna gubbe!!

Roligt att det blir nåt iaf, trots den hemska sommaren.


Så där nånting kommer det väl att se ut
när någon duschar där bakom.

Badkaret fick jag ta ut, men nån duschkabin
får jag inte.

Den som flyttar in sen kanske vill ha badkar????


Då får det bli som det blir, jag köper ingen,

o lejer ingen som ska ha mycket betalt.

Ikea,  o Skattkistan duger gott.

Dubbelsidig tejp är oxå fantastisk!!

Nöden är uppfinningarnas moder,

o jag gillar att joxa!!


Ingen Lulu Carter eller annan inredare behöver

känna sej hotad!!

Om det funkar utan översvämning, det återstår att se!!

Det är väl roligt så länge det varar, o kanske nån kan
få ha roligt på min bekostnad, vad vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar