lördag 24 april 2010

Vårbruk och vinst!!

Var på Lidl i går o handlade lite, där fanns en butikstävling som jag fyllde i!! Idag ringde dom, jag hade vunnit andra pris!! 500kr, det satt bra det, vi
åker ner o handlar lite i em.
Tänkte försöka grilla, om det inte börjar regna som det alltid gör när jag bestämmer mej för grillning!!



Krokusar som strävar upp ur gräsmattan så fort snön är borta!














Etapp ett i växthuset, så här ynkligt är det då, men vänta
några veckor, så blir det annat. Då har tomaten Wilma
blivit stoor!!

Jag har så jag kan dela med mej
senare om någon vill ha. Det finns mera på gång
inomhus oxå.

Nu slår vi på kupevärmaren o hoppas det
inte händer nåt galet!!










3 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten, så roligt. Jag glömde bort att åka dit idag, höll på att måla istället :-)
    Ha en fortsatt skön helg.

    SvaraRadera
  2. haha..ännu en blogg ja måste följa ;)
    Kul att du vann..Grattis!
    Du får hojta till så kommer ja o hämtar nån tomat plant =) // Helena

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till vinsten! Men du brukar ju ha tur:) dags för en fika snart??

    SvaraRadera