tisdag 16 mars 2010

Ett första bloggförsök, vad det nu ska vara bra för eg


Har funderat länge, flera år kanske, om jag ska skaffa en blogg eller inte. Nu har jag en datakunnig son hemma, så då passar jag på, så jag vet att hjälp finnes att få. Har funderat på en hemsida, men vad ska jag med den till då?
Jag kommer inte att skriva varje dag. Inte dela med mej av vardagen alltför mycket, däremot blir det kanske lite mattor, löpare och sk tavlor som jag visar här.
Och lite annat smått o gott som man känner för just då. Det finns ju som tur är en deleteknapp.
Katten har en stor del i vår tillvaro här också. Han kommer från Irland, heter Zvante. Han var en rädd liten kille när han kom, men blir mer o mer kattig för var dag som går. Men nu är han en gammal gubbe, så det vore väl konstigt annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar